Gogouni jsou všude!

ahold_gogo_235x2351„Gogouni jsou všude!“ Přichází nová kampaň prodejen Albert a s ní armáda barevných postaviček lačných po hudbě a tanci

Nadšení sběratelé všech věkových kategorií mají opět důvod k radosti. V návaznosti na předešlé úspěšné kampaně připravily prodejny Albert další akci, která potrvá od 6. února do 23. března 2013. Zákazníci budou sbírat postavičky i samolepky, tentokrát však do Alberta vtrhnou gogouni, postavičky všech možných barev a charakterů, které zná už celý svět. Za každých 200 Kč utracených v Albertu získá zákazník 1 figurku a 1 samolepku z celkem
41 možných variant.

V hypermarketech a supermarketech Albert po celé České republice získají zákazníci figurky z limitované hudební edice připravené exklusivně pro tuto kampaň. Tito „Groovy gogouni“ zavedou nejen děti do světa hudby a tance, předvedou jim, co umí, a hlavně je naučí spousty nových her. Každý gogoun je zcela jedinečný, má charakteristické vlastnosti, jméno i osobnost. Dohromady tvoří zábavnou hudební partu, kterou může každý zákazník postupně nasbírat. „Kromě figurek budou v prodeji také sběratelská alba, kam si děti budou lepit gogouní samolepky, ale najdou v něm také tipy na hry, informace o všech postavičkách a další doprovodné aktivity,“ říká ke kampani Zlata Ulrichová, marketingová ředitelka společnosti Ahold Czech Republic. „Stejně jako u předchozích kampaní i tato nabídne „měňárnu“, tedy speciální den, kdy si budou moci sběratelé vyměňovat gogouny přímo v prodejnách Albert,“ dodává Zlata Ulrichová.

Balíček s figurkou a samolepkou může zákazník získat i nákupem konkrétního produktu, který bude v průběhu akce označen, na tyto produkty najdou zákazníci upozornění
v akčních letácích.

Během kampaně si mohou zákazníci zakoupit také exkluzivní plyšové gogouny – Flow a Tez (99 Kč) či metalické gogouny – Tez a Blinq (29,90 Kč) nebo třeba sběratelský pytlík, který slouží také jako šátek na hlavu (39,90 Kč).

Společnost Ahold Czech Republic, a. s. působí na českém trhu více než 20 let. Provozuje maloobchodní síť prodejen Albert, která je jednou z největších v České republice. Jejím základem je 226 supermarketů, 56 hypermarketů a 23 benzinových stanic. Deset tisíc zaměstnanců prodejen Albert obslouží týdně 3,5 milionu zákazníků a celkovým počtem třinácti tisíc zaměstnanců se Ahold řadí mezi deset největších zaměstnavatelů v zemi. V roce 2011 získala společnost Ahold Národní cenu kvality.

Charitativní aktivity společnosti zastřešuje Nadační fond Albert, jehož projekt Albert Triatlon Tour získal v roce 2012 cenu Charitativní projekt roku a Cenu sympatie. Nadační fond Albert také zastřešuje unikátní celorepublikový vzdělávací program Zdravá Pětka pro základní i mateřské školy, který je zaměřený na zdravý životní styl, především v oblasti zdravého stravování. Lektoři Zdravé Pětky seznamují žáky se zásadami zdravého stravování. Cílem programu je motivovat děti k automatickému přijetí zásad zdravé výživy a jejich přirozené implementaci do životního stylu.

Leave a Reply

Přejít nahoru